Hier een overzicht van de meest gestelde vragen.

  • Maken jullie alle producten zelf? 
    Ja, wij maken alle producten zelf.
  • Is het mogelijk om de kussenhoezen in andere formaten te bestellen (maatwerk)? 
    Helaas niet, we hebben onze standaard maten. Per product wordt aangegeven welk formaat beschikbaar is.
  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is? 
    Wij streven er naar om bestellingen binnen 5 werkdagen te versturen. Indien het een cadeau betreft kun je dit het beste aangeven bij jouw bestelling (bij bestelnotities). We proberen de bestelling dan z.s.m. te versturen.
  • Kan ik mijn pakket volgen? 
    Ja zeker, alle pakketten worden verzonden met track en trace code.
  • Hebben jullie een winkel of showroom?
    Helaas hebben wij geen winkel of showroom waar de producten te bekijken zijn.
  • Ik heb kussenhoezen gekocht, maar deze passen qua kleur toch niet zo goed in mijn inrichting. Kan ik deze retourneren? 
    Mocht het nu zo zijn dat jouw aankoop toch niet naar wens is dan mag je deze uiteraard retourneren. Klik hier om te lezen hoe dit in zijn werk gaat.
  • Waarom kunnen gepersonaliseerde producten niet worden geretourneerd? 
    Deze producten zijn speciaal voor jou gemaakt en kunnen daarom niet retour gestuurd worden.
  • Ik wil wat combinaties bij elkaar zien, kan dat? 
    Ja hoor! Stuur ons even een appje of e-mail en wij zullen een setje voor je samenstellen.
  • Is het mogelijk om advies te geven?
    Uiteraard proberen wij waar mogelijk mee te denken, maar dit blijft toch persoonlijk. Je mag ons natuurlijk ten alle tijden vragen om advies.
  • Kan ik mijn bestelling ophalen? 
    Dat kan! In jouw winkelwagen kan je aangeven of je de bestelling wilt ophalen of opgestuurd wilt krijgen. Wij zullen vervolgens contact met je opnemen om een afspraak in te plannen.